FAQ

Waar ben je naar op zoek?

Bekijk hier de veelgestelde vragen aan de klantenservice.

Welkom. Heb je een vraag voor ons? We helpen je graag verder!
Hieronder vind je antwoord op de meest gestelde vragen aan de klantenservice.

1. Bestellen & leveren bestelling

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij, Van Ledden Exclusief VOF en onze bezorgers doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track & Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Niet (alles) ontvangen?

We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice +31 6 52 62 69 44 en/of info@vanleddenexclusief.nl.

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

Niets is zo belangrijk als de levertijd. Daarom zie je nog voordat je iets bestelt wanneer we het artikel bezorgen. Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal binnen een week in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Heb je een afleveradres buiten Nederland of België? Dan is je artikel langer onderweg, houd hierbij rekening met 3 tot 5 werkdagen.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Standaardbezorging: gratis. Onderstaande bezorgopties en aanvullende services worden niet meegerekend in het totaalbedrag.

Brievenbuspost (PostNL): maandag t/m zaterdag

Pakketten via pakketdienst: maandag t/m zondag

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 60 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice < e-mailadres en/of telefoonnummer >. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice +31 6 52 62 69 44 en/of info@vanleddenexclusief.nl.

Wat kan ik doen, ik heb een artikel per ongeluk verkeerd besteld?

Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de klantenservice +31 6 52 62 69 44 en/of info@vanleddenexclusief.nl.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:

Technische storing iDEAL of achteraf: binnen 3 – 5 werkdagen

Creditcard: binnen ± 5 werkdagen

Hoe bestel ik iets bij Van Ledden Exclusief VOF?

In 3 eenvoudige stappen:

1. Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.

2. Controleer en regel je bestelling. Let op! Denk aan het afleveradres.

3. Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL of creditcard;

Tips:

• Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken.

• Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.

• Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw.

• Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.

• Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan bij de klantenservice +31 6 52 62 69 44 en/of info@vanleddenexclusief.nl.

2. Betalen

Hoe kan ik betalen?

iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank.

Creditcard: het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is geleverd.

Kan ik achteraf betalen?

Op huidig moment is achteraf betalen niet mogelijk in de webshop tenzij u met een creditcard betaalt.

Kan ik altijd achteraf betalen?

Ja, als je met een creditcard betaalt dan wordt het bedrag pas afgeschreven als je artikel geleverd is.

3. Retourneren & Annuleren

Mag ik mijn artikelen retourneren?

De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel geen goede match is, mag je het gratis naar ons terugbrengen in de winkel binnen de zichttermijn.

Retourvoorwaarden

Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Het artikel moet onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten.

Hoe retourneer ik mijn artikel?

In de meeste gevallen gratis. En zo gemakkelijk mogelijk. We krijgen wel graag een seintje zodat we weten van je retourzending en je snel terug kunnen betalen. Daarom start elke retourzending via de klantenservice < e-mailadres en/of telefoonnummer >. Vermeld het betreffende artikel dat je wil retourneren en de reden waarom.

Tips:

Bewaar je verzendbewijs of de e-mail. Daarmee kunnen we je verzending traceren als er iets misgaat.

Moet ik betalen bij retourneren?

Daar kunnen we kort en krachtig op antwoorden: nee.

Voor het retourneren van onze artikelen zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Wat is het retouradres?

Je krijgt via onze klantenservice een e-mail met het juiste retouradres voor het retourneren van jouw artikel. Daarbij ontvang je tevens een retouretiket en ons retourformulier.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

Dat is heel simpel: we laten het je weten. We mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat je het teruggestuurd hebt.

Hoe snel is een retour verwerkt?

Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het verstuurd hebt. We houden je op de hoogte via mail. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

We betalen je meteen terug nadat we je retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

iDEAL of achteraf betalen: binnen 3 – 5 werkdagen

Creditcard: binnen ± 5 werkdagen

Zijn de artikelprijzen inclusief btw?

Ja, alle in onze webshop vermelde prijzen zijn inclusief btw en andere heffingen.

Wij hanteren geen verzendkosten.

Servicekosten zijn niet inbegrepen. Deze worden bij elk artikel separaat vermeld.

4. Garantie & Reparatie

Heb ik garantie op mijn artikelen?

Natuurlijk! Wij garanderen dat je bij ons een artikel koopt dat in goede staat is en bij normaal gebruik zoals verwacht blijft werken, dit is de wettelijke garantie.

Als het niet zo is, zoeken we naar een goede oplossing. Afhankelijk van je artikel regelen we een reparatie of terugbetaling van het aankoopbedrag.

Het standaard garantietermijn is 2 jaar tenzij anders vermeld.

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Je factuur of aankoopbewijs is ook meteen je garantiebewijs. Je factuur bewaren we in je account, bij de bestelling. Zo raak je die nooit meer kwijt. Handig, toch?

Hoelang geldt de garantie?

Dat hangt van het artikel af. De garantie die wij je bieden, is wettelijk vastgelegd en is afgestemd op de verwachte levensduur van een artikel. In onze webshop staat altijd de garantieperiode van het desbetreffende artikelen vermeld. De fabrieksgarantie verschilt per fabrikant. Hoelang die duurt, zie je in de documentatie van je artikel.